Gå til hovedinnhold

Høsten 2015 er fulltegnet!

56 dager til jeg skal til Italia for å sykle en uke med Expa. Det blir en deilig uke på sykkel fra Rieti til Gabbice Mare. Har syklet turen før, men elsker området og kunne gjerne syklet i dette området flere ganger per år.

74 dager dager til Oslo halvmaraton, som jeg skal løpe sammen med min datter Marie Alessandra. Krysser fingrene for at vi forbedrer tiden i år også...det er fullt mulig for det går ikke så fort med oss :-)

89 dager til Nice Tri, min første og jeg må virkelig jobbe med svømmingen gjennom hele sommeren og helt frem til racet. Ikke fordi jeg satser på pallen eller top ten eller noe sånn, men for at jeg skal komme under grensen på 1 time på 1.500 meter svømming. Jeg er elendig, men skal klare det. Syklingen og løpingen regner jeg med at jeg skal klare å gjennomføre. Målet er å komme til MÅL dvs å gjennomføre min første TRI.

145 dager til Firenze maraton, hvor jeg stiller for å supporte min datter nok en gang. Jeg løp med henne i fjor og det tok sin tid med oss, vi brukte rundt 5 t 30 min. I år skal vi nok klare å forbedre dette noe. Det er snakk om små forbedringer, ikke store jafs.

271 dager til Berlin halvmaraton 2016 - påmeldt sammen med Marie Alessandra.

For en herlig høst jeg har i vente, jeg gleder meg...ikke minst til tiden frem...

Har du noen treningsmål denne høsten? Fortell!

Fra lørdagens treningsøkt - sykkel, svømming og løping. I tilhengeren har vi våtdrakter, mat, joggesko og alt vi trenger. Jeg blir sterk i bena av å trekke denne i motbakker 😃

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Rolig langtur

Lengste turen min siden 2015, som var siste gang Marie og jeg løp maraton fulldistanse. For Børge var det absolutt lengste tur ever, da det lengste han har løpt tidligere er halvmaraton. Turen i dag ble på 30K. Kom på en idé om at det ville være kjekt å ha en mat-/drikke-og skiftestasjon underveis et sted vi ville passere to ganger på turen, og plasserte den lille sorte Poloen min på Brakerøya og bagasjerommet ble rigget. Dette fungerte helt perfekt. Turen ble avsluttet på Lierkroa og vi feiret med hver vår is.

Joggedilla...

Kanskje litt feil at bloggen heter "Joggedilla" da jeg mesteparten av tiden skriver om min kjærlighet til sykling. Men det skal sies at jeg er ganske glad i å løpe også, og min løping er vel for andre jogging. Det har opp gjennom årene blitt flere halvmaraton og noen få full distanse maraton. Jeg har hatt mye vondter i kroppen de siste 10-12 årene, og har nå kommet frem til at mye av dette skyldes andre ting i hverdagen. Nå jobber jeg med å distansere meg litt fra disse tingene og føler for første gang på lenge at dette kan snu gjennom vår, sommer og høst. Det er litt sånn "fri meg fra de onde ånder" 😂 Tiden skal i alle fall jeg benytte til mye aktivitet og glede. Ønsker alle en nydelig mars måned 💛

Endelig juleferie

Har aldri gledet meg så mye til juleferie som i år, 2023 har vært et helvetes år! Det har pågått en nedbemanningsprosess gjennom store deler av året grunnet dårlig økonomi i bedriften. Dette rammer flere av oss, og vi er ikke i mål enda.  Verre er det at koppen dessverre ikke spiller helt på lag om dagen, men satser på å korrigere dette i løpet av 2024, i alle fall fungere bedre enn jeg har gjort i desember måned. På en måte tror jeg mye av dette har en sammenheng med prosessen vi har stått i samt dårlig kostholdsrutine. Det har blitt lite trening i desember, men desto mer italiensk på Duolingo. God Jul & Godt Nytt År!