Gå til hovedinnhold

Frankrike er bare nydelig

4 dager i Haut de Cagnes ga meg masse sol, lys og mye ny energi. Dette hadde jeg virkelig behov for og jeg gleder meg allerede til neste tur til Frankrike, selv om det ikke er før i mai/juni. Gleder meg til swim & bike trening i 10 dager, det blir både riviera og fjell.

Nå håper jeg etter hvert det vil roe seg litt på jobb slik at jeg slipper å jobbe skinnet av meg, det går ikke i lengden med 60 timers uker. Det er jeg ikke interessert i, ikke er det verdt det heller, men en gang innimellom må man yte litt ekstra.

Nå har jeg funnet meg til rette i sofaen og gleder meg til håndballkamp Norge-Makedonia, spennende med de norske herrene nå i Frankrike.



Svipptur til Italia

Turistinformasjonen i Haut de Cagnes

Helle på sykkel dag 3

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Rolig langtur

Lengste turen min siden 2015, som var siste gang Marie og jeg løp maraton fulldistanse. For Børge var det absolutt lengste tur ever, da det lengste han har løpt tidligere er halvmaraton. Turen i dag ble på 30K. Kom på en idé om at det ville være kjekt å ha en mat-/drikke-og skiftestasjon underveis et sted vi ville passere to ganger på turen, og plasserte den lille sorte Poloen min på Brakerøya og bagasjerommet ble rigget. Dette fungerte helt perfekt. Turen ble avsluttet på Lierkroa og vi feiret med hver vår is.

Joggedilla...

Kanskje litt feil at bloggen heter "Joggedilla" da jeg mesteparten av tiden skriver om min kjærlighet til sykling. Men det skal sies at jeg er ganske glad i å løpe også, og min løping er vel for andre jogging. Det har opp gjennom årene blitt flere halvmaraton og noen få full distanse maraton. Jeg har hatt mye vondter i kroppen de siste 10-12 årene, og har nå kommet frem til at mye av dette skyldes andre ting i hverdagen. Nå jobber jeg med å distansere meg litt fra disse tingene og føler for første gang på lenge at dette kan snu gjennom vår, sommer og høst. Det er litt sånn "fri meg fra de onde ånder" 😂 Tiden skal i alle fall jeg benytte til mye aktivitet og glede. Ønsker alle en nydelig mars måned 💛

Endelig juleferie

Har aldri gledet meg så mye til juleferie som i år, 2023 har vært et helvetes år! Det har pågått en nedbemanningsprosess gjennom store deler av året grunnet dårlig økonomi i bedriften. Dette rammer flere av oss, og vi er ikke i mål enda.  Verre er det at koppen dessverre ikke spiller helt på lag om dagen, men satser på å korrigere dette i løpet av 2024, i alle fall fungere bedre enn jeg har gjort i desember måned. På en måte tror jeg mye av dette har en sammenheng med prosessen vi har stått i samt dårlig kostholdsrutine. Det har blitt lite trening i desember, men desto mer italiensk på Duolingo. God Jul & Godt Nytt År!