Gå til hovedinnhold

Tomme jernlagre

Endelig fått svar på blodprøvene og det viste seg at jernlagrene mine er helt på bånn, tomme som legen skrev til meg. Nå skal jeg hive innpå jern i 4 uker for deretter 2 uker opphold og så nye prøver. Har de ikke tatt seg opp da blir det sprøytestikk i skinka. Dette er nesten som VM-gull for meg for nå kan jeg endelig få en løsning på noe av dette. Få opp jernlagrene, sykehuset 10. mars for nye undersøkelser, MR av rygg 11. mars for å finne ut hva eller hvor det trykker på nerver. Akkurat nå er jeg superoptimist og tror at 2011 skal bli et herlig år og at jeg snart kan ta opp igjen løpingen og sykling min ordentlig for det savner jeg virkelig.

Jeg har ikke bare sittet på sofaen i høst og vinter, men det har blitt svært lite trening på grunn av helsen min, men jeg kommer tilbake denne våren. HURRA!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Tyrifjorden rundt

Tyrifjorden med Hørtekollen i bakgrunn
Langturen i dag gikk rundt Tyrifjorden, det ble en flott tur i flott vær. Wenche og jeg koste oss skikkelig. Neste år tror jeg faktisk jeg kan få med meg Wenche på en av turene mine til Italia med Explore Arcadia. Hun er perfekt å sykle med.

Frankrike er bare nydelig

4 dager i Haut de Cagnes ga meg masse sol, lys og mye ny energi. Dette hadde jeg virkelig behov for og jeg gleder meg allerede til neste tur til Frankrike, selv om det ikke er før i mai/juni. Gleder meg til swim & bike trening i 10 dager, det blir både riviera og fjell.

Nå håper jeg etter hvert det vil roe seg litt på jobb slik at jeg slipper å jobbe skinnet av meg, det går ikke i lengden med 60 timers uker. Det er jeg ikke interessert i, ikke er det verdt det heller, men en gang innimellom må man yte litt ekstra.

Nå har jeg funnet meg til rette i sofaen og gleder meg til håndballkamp Norge-Makedonia, spennende med de norske herrene nå i Frankrike.



Svipptur til Italia

Turistinformasjonen i Haut de Cagnes
Helle på sykkel dag 3

10 dager til vintersolverv

Det har vært en fantastisk høst og jeg har nesten ikke tenkt på mørket da dagene har vært fylt med mye jobb og mye aktivitet samt at helsa har vært fantastisk. Jeg kan glede meg over å ha kommet over smerter i venstrebenet og for så vidt i venstre skulder også. Sistnevnte kjenner jeg innimellom om natten, men det får så være.



Dagene går utrolig fort mot jul nå og jeg har ennå ikke kommet ordentlig i gang med juleforberedelser. Jeg har skrevet en bunke med julekort, noe som sikkert er veldig "old fashion", men jeg gjør dette da jeg selv liker å få julekort i posten og ikke bare en julehilsen på sms, e-mail eller på facebook.



Ellers har jeg brukt ledig stunder til å lese romanen "Historia om det tapte barnet" av Elena Ferrante. Boken er på nynorsk, men for første gang i livet nyter jeg nynorsken. Kan ikke fatte hvorfor dette var et hat-fag for meg på ungdomskolen. Jeg ser frem til å lese flere bøker skrevet av denne forfatteren, kanskje dukker det opp en bok under jule…